Team
Wij zijn trots op onze vaste ploeg, enthousiaste, nette en betrouwbare medewerkers. Als een hecht team werken wij elke dag samen om uw pand schoon te maken, zodat uw werknemers weer in een frisse en opgeruimde omgeving aan de slag kunnen. Wij streven ernaar om vaste schoonmakers in te zetten in uw pand. In geval van ziekte of vakantie gebruiken we vaste invalkrachten die hun collega’s, de werkwijze en de opdrachtgevers van Maasland Schoonmaakdiensten kennen. Daarnaast zijn wij een erkend leerbedrijf en hebben wij jaarlijks plek voor 2 stagiaires binnen ons team.

Stanley Klop
Directie
Vanaf april 2017 ben ik mede-eigenaar van Maasland Schoonmaakdiensten. Sinds 1992 staan wij garant voor een frisse werkplek. Ons familiebedrijf prijst zich gelukkig met een vaste ploeg enthousiaste, nette en betrouwbare medewerkers. Zij zorgen ervoor dat uw pand, (indien gewenst na kantooruren) wordt schoongemaakt. We zijn servicegericht en kunnen snel schakelen, zodat aan al uw wensen kan worden voldaan.
Samen met mijn zus ben ik verantwoordelijk voor de aansturing en planning van onze medewerkers. Daarbij ben ik het aanspreekpunt voor zowel onze objectleiders en onze opdrachtgevers. Tevens zorg ik voor de inkoop en onderhoud van alle middelen en materialen die we gebruiken. Regelmatig ben ik op de werkvloer of op de ladder te vinden voor schoonmaakwerkzaamheden. Dat vind ik leuk om te doen en zo weet ik wat er speelt bij onze medewerkers en opdrachtgevers.

Monika Nowakowska
Objectleider

Andrea Elderson-Grem
Sr. Personeelsadviseur

Arthur Broos
Hoofd Beheer (Magazijn / Wagenpark / In- verkoop)

Linda Spreen
Facilitair medewerker

Mike van Roon
Magazijn/wagenpark Beheer

Deborah Broos-Klop
Directie
Maasland Schoonmaakdiensten is een betrokken familiebedrijf sinds 1992 en ik ben trots dat ik daar al bijna 20 jaar deel van uitmaak. Schoonmaken is ons met de paplepel ingegoten, al op jonge leeftijd gingen we met onze ouders mee om bedrijfspanden na sluitingstijd schoon te maken. Vanaf 2006 hielp ik mijn vader wekelijks met de administratie, de laatste jaren was dit echt mijn afdeling binnen het bedrijf.
Samen met mijn broer Stanley heb ik het bedrijf in 2017 overgenomen van onze ouders. We zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse planning en begeleiding van onze medewerkers. Daarbij monitor ik de financiële administratie en ben ik verantwoordelijk voor de personeelszaken van het bedrijf. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers op een prettige manier kunnen werken en dat alle opdrachtgever schoon en fris aan de slag kunnen als wij hebben schoongemaakt.

Niels Planken
Objectleider

Anna Niewiadoma
Objectleider

Mia Jeppesen
Personeels / salarisadministratie

Lyzette van der Voort
Financiële administratie

Els Klop
Koffiedame
"VTM is blij met het werk van Maasland Schoonmaakdiensten. Voor zowel het ontvangen van klanten als voor onze medewerkers is het belangrijk dat ons kantoor er schoon en netjes uitziet, en dat doen ze goed! Maasland Schoonmaakdiensten werkt goed, vriendelijk, correct en met korte lijnen in de communicatie." - VTM