Voor Schoonmaakbedrijf Maasland (gevestigd te Maasdijk) zijn wij op zoek naar een Objectleider. Het betreft een functie van 38 uur per week, waarbij je veel vrijheid en verantwoordelijkheid hebt. Ons betrokken familiebedrijf prijst zich gelukkig met een vaste ploeg enthousiaste, nette en betrouwbare medewerkers waar jij leiding aan geeft. Als objectleider bezoek je verschillende locaties waar onze schoonmaakwerkzaamheden plaatsvinden.

Als Objectleider zorg jij ervoor dat de schoonmakers goed hun werk kunnen uitvoeren op locatie. In de functie ben je het aanspreekpunt voor zowel medewerkers en onze klanten. Om deze functie goed uit te kunnen voeren is het nodig om goed te plannen en organiseren, verder zoek je graag de samenwerking. Je maakt een nauwkeurige planning van de schoonmaakactiviteiten en let hierbij op inzetbaarheid van onze medewerkers en de benodigde materialen. De voorraad, gebruiksgegevens en de kosten van de schoonmaakmiddelen moeten nauwkeurig bijgehouden worden. Verder beheer je de werkschema’s voor de objecten die in jouw beheer zijn. In overleg met de klant pas je deze aan, natuurlijk na het vragen van input aan onze medewerkers. 

Je hebt in dagelijkse werk veel contacten met onze medewerkers over de werkzaamheden, zodat zij precies weten wat ze moeten doen en wat er van hen verwacht wordt. Wanneer er een nieuw medewerker in het team is gekomen, zorg je voor het goed doorlopen van de introductieprocedure. Je ziet erop toe dat de werkzaamheden op de juiste manier uitgevoerd worden en dat de schoonmaakmiddelen op de juiste wijze ingezet worden. Je controleert de dosering van schoonmaakmiddelen en je bekijkt hoe een pand schoon gemaakt is. Daarnaast is het belangrijk om goed te kunnen samenwerken met onze andere objectleiders. Wij zijn op zoek naar een goede aanvulling van ons huidige team.

Functie eisen

  • Je hebt ervaring in de schoonmaak en/of vloeronderhoud;
  • Enige ervaring met leidinggeven is een pré;
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt oog voor detail, je bent flexibel, behulpzaam en steekt graag de handen uit de mouwen;
  • Je hebt van nature een klantgerichte instelling, ziet er representatief uit en je hebt zichtbaar plezier in je werk en dat straal je ook uit naar de opdrachtgever en de medewerkers;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent in het bezit van een in Nederland geldig rijbewijs B.

De werkzaamheden in deze functie:

  • Verrichten van administratieve werkzaamheden zoals: planning en urenregistratie;
  • Aansturen/begeleiden van medewerkers op verschillende locaties;
  • Begeleiden/ontwikkelen van (nieuwe) medewerkers;
  • Fungeren als primair aanspreekpunt voor opdrachtgever, medewerkers en het afstemmen van werkzaamheden;
  • Bijvullen van middelen en materialen;
  • Indien nodig; verrichten van uitvoerende werkzaamheden.

Wij bieden:

  • Ontwikkeling/doorgroei mogelijkheden met een Persoonlijk Ontwikkelingsplan;
  • Een zelfstandige functie, waarin je zelf je werktijden kunt bepalen;
  • Auto van de zaak;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • Onkostenvergoeding voor bijv. werkkleding;
  • Vrij opneembare (zelf in te plannen) vakantiedagen/uren;
  • Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
  • Salaris conform CAO Schoonmaak;
  • Vakantietoeslag en eindejaarsuitkering;
  • En natuurlijk een leuke werkomgeving in een gezellig team!

Overige voorwaarden:

  • Werkzaam in de avonduren waarbij je ook medewerkers zal ophalen en thuisbrengen;
  • Minimaal 2 vaste momenten per week op kantoor voor overleg;
  • Inwerkperiode, met daarna 15 à 20 locaties waar jij verantwoordelijk voor bent.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag bij ons aan de slag als Objectleider bij Maasland Schoonmaakdiensten?

Voor meer informatie over deze functie of de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Andrea Elderson-Grem (Personeelszaken) op 06- 26 02 66 14 of stuur je sollicitatie direct naar: personeel@schoonmaakbedrijf-maasland.nl. Aanvraag van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Sollicitatieformulier

3 + 8 =

“Een schoonmaakbedrijf waarbij afspraak, afspraak is, goed personeel en aandacht voor de klant. Elke week opnieuw een fris en schoon kantoor.” – Elvani Verzekeringen