Voor Schoonmaakbedrijf Maasland (gevestigd te Maasdijk) zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor de afdeling Objectleiding. Het betreft een functie van 38 uur per week, waarbij je veel vrijheid en verantwoordelijkheid hebt. Als administratief medewerker objectleiding zorg je dat de planning, rijschema’s en ondersteunende taken voor de objectleiding tot in de puntjes verzorgd zijn. 

Je leert onze locaties en medewerkers kennen en weet precies hoe je ene passende planning opmaakt. Zodra je bent ingewerkt in deze functie zul je met een eigen ontwikkelplan door kunnen groeien naar de functie van jr. Objectleider. Ons betrokken familiebedrijf prijst zich gelukkig met een vaste ploeg enthousiaste, nette en betrouwbare medewerkers waar jij in de toekomst leiding aan kunt geven.

Om deze functie goed uit te kunnen voeren is het nodig om goed te plannen en organiseren, verder zoek je graag de samenwerking. Je maakt een nauwkeurige planning van de schoonmaakactiviteiten en let hierbij op inzetbaarheid van onze medewerkers en de benodigde materialen. De voorraad, gebruiksgegevens en de kosten van de schoonmaakmiddelen moeten nauwkeurig bijgehouden worden. Verder verwerk je de roosters en rijschema’s voor de objectleiding. Natuurlijk kun je vragen van onze medewerkers beantwoorden.  Daarnaast breng en/of haal je onze medewerkers minimaal 3 avonden in de week naar hun werklocaties.

Functie eisen

  • Je hebt goede administratieve en communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt oog voor detail, je bent flexibel, behulpzaam en steekt graag de handen uit de mouwen;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent in het bezit van een in Nederland geldig rijbewijs B.

De werkzaamheden in deze functie:

  • Verrichten van administratieve werkzaamheden zoals: planning en urenregistratie;
  • Fungeren als primair aanspreekpunt voor medewerkers en het afstemmen van de planning;
  • Bijvullen en rondbrengen van middelen en materialen naar locaties;
  • Indien nodig ook het verrichten van uitvoerende werkzaamheden;
  • Werkzaam in de avonduren waarbij je ook medewerkers zal ophalen en thuisbrengen;

Wij bieden:

  • Ontwikkeling/doorgroei mogelijkheden met een Persoonlijk Ontwikkeling Plan;
  • Een zelfstandige functie, waarin je deels zelf je werktijden kunt bepalen;
  • Salaris conform CAO Schoonmaak;
  • Vakantietoeslag en eindejaarsuitkering;
  • En natuurlijk een leuke werkomgeving in een gezellig team!

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag bij ons aan de slag als administratief medewerker Objectleiding met de mogelijkheid om door te groeien naar jr. objectleider?

Voor meer informatie over deze functie of de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Andrea Elderson-Grem (Personeelszaken) op 06- 26 02 66 14 of stuur je sollicitatie direct naar: personeel@schoonmaakbedrijf-maasland.nl. 

Aanvraag van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Sollicitatieformulier

3 + 9 =

“Een schoonmaakbedrijf waarbij afspraak, afspraak is, goed personeel en aandacht voor de klant. Elke week opnieuw een fris en schoon kantoor.” – Elvani Verzekeringen